Test zużycia paliwa Unimog U400 |
Daimler AG Zużycie paliwa podczas koszenia trawy Unimog U 400 podczas symulowanej pracy koszenia Unimog model U 400 jest często stosowany do koszenia poboczy drogowych wzdłuż dróg i autostrad. Zużycie paliwa podczas przeprowadzanej symulacji koszenia w DLG Test Centre's Powermixer przy użyciu stanowiska pomiarowego.
Zużycie paliwa podczas symulacji pracy koszenia w odniesieniu do ciągników odniesienia
Dane techniczne Unimog U 400
Obciążono wyjścia Unimoga PTO i hydrauliczne i poprzez moduł powermixer dokonano pomiarów zużycia energii podczas symulacji pracy koszenia. Do eksploatacji urządzeń roboczych wymagających dużej mocy służy przedni wałek odbioru mocy napędzany bezpośrednio od silnika, załączany pod obciążeniem. Mocą użyteczną jest tutaj pełna moc silnika. Standardowo chłodzony olejem, z wielowypustem 1¾, o wysokim stopniu przenoszenia momentu obrotowego i doskonałym stopniu sprawności. Wskaźnik obrotów oraz elektroniczny układ regulacji silnika pozwalają na bardzo precyzyjne, bezstopniowe ustawianie obrotów wałka odbioru mocy między 420 a 1000 obr./min. Wyjścia PTO zwykle przekazuje energię na pompę hydrauliczną służącą do napędu głowic mulczowania, natomiast hydraulika pojazdu wykorzystywana jest bezpośrednio do kontroli ruchów wysięgnika.
Unimog U 400 z w trakcie koszenia trawy wzdłuż nasypu Cykl testu odpowiada mniej więcej odcinkowi koszenia aleji lub autostrady. Hydraulika jest pod ciśnieniem w każdej sytuacji, kiedy wysięgniki są uruchamiane w celu uniknięcia przeszkody jak na przykład drzewa. Podczas pracy na terenie płaskim, występują stosunkowo niskie obciążenia zawieszenia. Przy manewrowaniu wysięgnikami, obciążenie zawieszenia redukuje zastosowanie ramy przeciw skrętnej.
|